Ι. Ν. «ΜΕΓΑΛΗΣ» ΠΑΝΑΓΙΑΣ – ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΗΒΩΝ

Αρχική » Ενοριακές Δραστηριότητες » Αποδράσεις και Προσκυνήματα » Φωτοαναμνήσεις (πρώτη ημέρα) από το τριήμερο ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Αντιπροσωπευτικές φωτοαναμνήσεις (πρώτη ημέρα) από το τριήμερο ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, το οποίο πραγματοποιήσαμε με την εξαιρετική συμμετοχή 50 ενοριτών/σσών και συμπολιτών/σσών μας.
Ξεκινήσαμε από Θήβα την ΤΕΤΑΡΤΗ 19/6/2019 στις 6 το πρωί και μετά από παραθαλάσσια στάση στα ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ για πρωινό καφεδάκι, αναχωρήσαμε διασχίζοντας την ΕΛΑΣΣΟΝΑ,τη γραφική τεχνική λίμνη του ΠΟΛΥΦΥΤΟΥ (ΝΕΡΑΙΔΑΣ), το χωριό ΚΡΟΚΟΣ με τις περίφημες φυτείες του ομώνυμου γνωστού φυτού και σταθμεύσαμε στη γραφική κωμόπολη ΣΕΡΒΙΑ.
Το μεσημέρι φθάσαμε στην όμορφη ΚΟΖΑΝΗ όπου είδαμε το περίφημο ΡΟΛΟΙ-σύμβολο της πόλης και κατευθυνθήκαμε στον ιστορικό ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ όπου ο σεμνός Ιερέας π. Χρήστος, μας ξενάγησε στο Ναό, ταξιδεύοντάς μας στο χρόνο με το γλαφυρό του τρόπο.
Στη συνέχεια και αφού συναντήσαμε το εξαίρετο ζεύγος κ. Ζήση και κ. Μαρίας που έζησαν χρόνια και αγάπησαν την Ενορία μας, φάγαμε σε ταβερνούλες της πόλης.
Αναχωρώντας, φτάσαμε στην ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ όπου στον ευμεγέθη και πανέμορφο ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ μας περίμενε ο ακαταπόνητος Προιστάμενος π.Θεόφιλος ο οποίος για ώρα μας μίλησε, ξεναγώντας μας στο Ναό με τη γλυκύτητα και το χαμόγελό του.
Ακολούθως μεταβήκαμε στο ΗΡΩΟ που βρίσκεται στον περίβολο του Ναού, στο ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ:ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΡΩΣΟΥ- και τέλος στο ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ όπου το επιτελείο των εθελοντριών γυναικών της Ενορίας εκεί, μας προσέφερε καφέ και πλούσιο κέρασμα.
Εκεί συναντήσαμε τους φίλους μας Νίκο Πατμάνογλου με το γιο του Παύλο και Βλαδίμηρο Δαβίτη (έζησε και αγάπησε την Ενορία μας) με τη σύζυγό του Σοφία και το γιο του Λευτέρη.
Αναχωρώντας από ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ, κατευθυνθήκαμε προς την ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΒΟΥΛΗΣ (ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΤΟΥ) κοντά στις ΛΙΜΝΕΣ ΠΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ στο ΑΜΥΝΤΑΙΟ όπου γευθήκαμε την πλούσια φιλοξενία των Μοναζουσών.
Μέσα από μια μαγευτική διαδρομή, διασχίζοντας το περίφημο ΝΥΜΦΑΙΟ, φθάσαμε στη γραφική ΚΑΣΤΟΡΙΑ όπου τακτοποιηθήκαμε και καταλύσαμε σε υπέροχο ξενοδοχείο που άφησε άριστες εντυπώσεις στους εκδρομείς-προσκυνητές.