Αν δεν είχαμε την Παναγία προστάτιδα μας…

[+ΣΑΒΒΑΤΟ 14/8/2021 -ΩΡΑ 7.30 μ.μ. ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑ.[ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 50 ΠΙΣΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΝΑΟΥ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ]
Αν δεν είχαμε την Παναγία προστάτιδα μας, ουαί κι αλλoίμονό μας! Όπως ο βασιλιάς είναι απροσπέλαστος, δεν μπορεί να τον πλησιάσει κάποιος και βάζει την βασίλισσα μητέρα μεσίτριά του, έτσι κι ο Χριστός μας έδωσε την Παναγία μας, την Παντάνασσά μας, που παρακαλεί μέρα νύχτα το Χριστό μας.
Με τις πρεσβείες Της εύχομαι να μας γιατρεύει τα πάθη των σωμάτων και τα πάθη των ψυχών και να μας αξιώσει όλους να καθίσουμε κι εμείς εκεί που είναι κι Αυτή, κοντά στον Υιόν Της.
Η χάρις Της, λοιπόν, να μας ευλογεί όλους”.

Ιερομόναχος Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης
Από: “www.greekpress.gr”

Discover more from Ι.Ν. ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΗΒΩΝ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading