ΟΙ ΚΕΡΑΣΙΕΣ!

Οι κερασιές
θ’ ανθίσουν και φέτος…
και φέτος θα γεμίσουν
γλυκούς καρπούς,
άνθη και φύλλα,
και μοσκοβολιά.

~Μ.Λουντέμης~

Discover more from Ι.Ν. ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΗΒΩΝ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading